Forum Stajenka Strona Główna Stajenka
Miejsce, którego nam brakowało :)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Parada Jeździecka Łódź 2012
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Stajenka Strona Główna -> Boks 1: BIEGALNIA
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cytrynka



Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 4273
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Rybnik City
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 12:08, 25 Lis 2012    Temat postu:

Cieszę się, że czaprak się podoba Wesoly te kryształki mnie wykończyły Wesoly ale było warto poryczałm się przy pierwszych taktach Simple the best a jak Tina dodała w galopie to łzy popłyneły o tak same
Zgrana idealnie para total luz

I TARAM


Ostatnio zmieniony przez Cytrynka dnia Nie 13:31, 25 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Faenza



Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 835
Przeczytał: 0 tematów


Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 14:15, 25 Lis 2012    Temat postu:

Proszę, proszę o więcej zdjęć!!! Tak to opisujecie, że aż mi okropnie żal, że nie mogłam tam być Smutny
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cytrynka



Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 4273
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Rybnik City
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 14:22, 25 Lis 2012    Temat postu:











Ostatnio zmieniony przez Cytrynka dnia Nie 14:22, 25 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
martik
-admin z przypadku-


Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 9231
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Czekolandia
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 14:25, 25 Lis 2012    Temat postu:

WoW! WoW! WoW! Nie wiem kto lepiej sie prezentuje!!! Chyba jednak Majak Jezyk
Super, gratulacje udanego wystepu brawo
Cytrynko, dzieki za fotki ok
Czekam na Majak az wroci i opisze przezycia!
PS. A jak frekwencja na Paradzie? Duzo ludzi?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ansc



Dołączył: 26 Paź 2006
Posty: 1414
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Trachy
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 17:25, 25 Lis 2012    Temat postu:

WOW Majak w szpilkach na koniu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cytrynka



Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 4273
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Rybnik City
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 18:41, 25 Lis 2012    Temat postu:

Cudowna muzyka, stroje i konie występ sióstr













Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
majak
Gruba i ja :-)


Dołączył: 24 Lis 2005
Posty: 5998
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Grodzisk Maz.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 23:30, 25 Lis 2012    Temat postu:

Pojechałam, pokazałam, przybyłam do domu Mruga

Powiem tak: organizatorzy i ludzie pomagający w Paradzie - super, atmosfera pierwsza klasa, wszystko dopięte na ostatni guzik.

Dojechaliśmy w piątek ok. 15. Nie mogłam odnaleźć boksu Tiny, na listach przed stajniami się nie znalazłam ,wiec wlazłam do stajni bo na boksach były kartki. Znalazłam! I co? Stoi nawet gniade, tylko wielgaśne takie - koń czeskiej woltyżerki Jezyk
Szybko znaleźli mi miejsce w innej stajni koło ekipy belgijskiej i polskiej. Ale miałyśmy towarzystwo hehe. Na szczęście dziewczyny od damskiego siodła też były w tej stajni.

Jeszcze w drodze zadzwoniła pani z organizacji z zapytaniem czy nie będzie mi przeszkadzało jak próbę na arenie będę mieć z amazonkami. Ba no same damskie siodła będą to czemu nie Wesoly godzina była już dużo zabawniejsza - 22.30 wie to zdjęcie Boubi to tak z około tej pory jest.
Zdążyliśmy z Tin zjeść kolację, my sie zakwaterować.

Spaliśmy w Centrum Jeździeckim Zbyszko - polecam odwiedzić to miejsce, niesamowity ośrodek z potencjałem, jedzenie pychota! Spaliśmy nad stajnią Kwadratowy

Próba piątkowa - wjechałyśmy we 3, pokręciłyśmy się, potem dziewczyny pojechały swój pokaz i wyjechały.
Zostałam ja i Tina, puścili nam muzykę, wiec sobie swobodnie tuptałyśmy po arenie, poprosiłam by dali nam wszystskie swiatła jakie mają, zgasili, gonili nas punktowym itp. odpowiedzieli, że jestem pierwsza osobą, która CHCE światła i dodatki.
Pogalopowałyśmy w tych feeriach, mało co by mi małpa nie ściągnęła pyskiem kwiatków w loży vip.... pomocy
Generalnie bez mrugnięcia okiem. Dogadaliśmy szczegóły pokazu i udaliśmy się na spoczynek.

W sobotę pierwszy pokaz pod znakiem Tina - Tina Turner, muzyka Simply the Best, Goldeneye.
Zdjecie jest więc co będę opisywać strój Kwadratowy szpilki były, gacie na wacie też, tiulowe rękawy. No brokat był wszędzie Wesoly
Wywołali - jedizemy. Stop - czekamy aż spiker opowie wstęp i ruszy muzyka. Ciemno. Wjeźdżamy - mi stanęły łzy w oczach bo spiker jakos tak nas opisał że aż mi się tak miękko zrobiło. Ale wjazd spokojnie, potem kłus, potem znów stęp bo zaczęła sie Simply the Best - pierwszy ostry ton refrenu i galop! Wszyscy się drą, krzyczą, machają, robią zdjecia, wołają, gwiżdżą, tupią, głosy idą tak jak jadę - jak fala jupi jupi Swiatło punktowe, dodają kolory. Na początku cos tam zrobiłyśmy ustepowań, łopatek, zwykłą zmiana nogi, dodałyśmy kłus, ale jak przyszło do galopu dodanego to aż czułam, że Tina tylko czeka na sygnał, no i się zaczęło. Tinie udzieliła sie atmosfera, wyraźnei czułąm, że jej sie to podoba, nie była wystraszona, była w pełni kontrolowalna, ale czekałą żeby jeszcze móc poszaleć.
Podłoze było perfekcyjne wiec mogłam sobie pozwolić na pełne galopy w zakrętach i jeszcze dodawać wiec w sumie jak tylko zacżęłąm galop to ludzie na arenach oszaleli, potem tylko mi mówili kto gdzie się darł (Cytryna miałą konkurencję).

W niedzielę pokaz był bardziej na luzie - pod kątem stroju i muzyki - w sumie wyszło bardzo fajnie bo było ianczej niż reszta. Damskie siodło było klasyczne to się nie miałąm co pchać.
Tina miałą różowe i biało-czarne getry na nogach, dżinsowy czaprak, srebrne gwiazdk isamoprzylepne oraz kolorowe frotki w grzywie i ogonie. Ogon zapleciony, grzywa w kucyki - spiker nie omieszkał napomknąć, że mamy identyczne fryzury wstyd bo w sumie miałyśmy ale to było kompletnie przypadkowe (nie zastanowiłam sie nad tym). J też miałąm getry, baletki tiulową sukienkę.
Jechałyśmy do I like o move it, Candy Robbiego Williamsa oraz Gangnam Style więc....hehe no Tina już na wjeździe wiedizałą o co chodzi.
Chyba mój koń poczuł się gwiazdą.... Mruga

Śmiałyśmy się potem z Alicją od pokazów arabskich, że ona na pokazie robiłą cmok cmok, a ja prr prr Kwadratowy

Na runde honorową zapodano nam przebój disco polo "ja uwielbiam ją" no i poszłysmy w galop, wodz ew jednej ręce bo drugą machałam i sie kłąniałam.

Tina zgubiłą jedną getrę podczas pokazu - podobno w momencie, kiedy spiker oznajmił, że Tina niczego się nie boi i w tym momencie na naszej trasie wyrósł kosz z kwiatami, który ja chciałąm ominąć z lewej a Tina z prawej i wyszło na środku nad koszem z jego dewastacją ups no ale było tak ciemno, że widziałąm tylko nasz cień i kawałek światła, którym nas goniono.

Było super! Nie mogłam przejść spokojnie po stoiskach bo co chwila ktoś mnie zaczepiał, gratulował, pytał, itp. Ludzie jednak bardziej chyba zapamiętali bo grubas był jupi

Wróciliśmy sobie spokojnie na kolację Tinową, w stajni zdjęłam resztę gwiazdek jej zadu, powinnam je chyba teraz na boks przylepić Jezyk
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
majak
Gruba i ja :-)


Dołączył: 24 Lis 2005
Posty: 5998
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Grodzisk Maz.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 0:00, 26 Lis 2012    Temat postu:

Foto: Ewa Imielska-Hebda
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Z soboty. Nawet brokat widać Jezyk

Niedziela:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez majak dnia Pon 0:10, 26 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cytrynka



Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 4273
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Rybnik City
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 0:03, 26 Lis 2012    Temat postu:

cudowne wy !!!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Iburg
Lubię rude... Konie i koty :P


Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 7752
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Rybnik

PostWysłany: Pon 9:55, 26 Lis 2012    Temat postu:

PIękne, szkoda że nie mogłam byc i widziec na zywo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
martik
-admin z przypadku-


Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 9231
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Czekolandia
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 10:31, 26 Lis 2012    Temat postu:

brawo Majak i Tina!!! Super Gratuluje wspanialych wystepow! Wesoly Pieknie sie prezentowalyscie a Tina jest po prostu urodzona artystka szacuneczek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Amasza



Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 2071
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Pszów/okolice Kędzierzyna
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 11:57, 26 Lis 2012    Temat postu:

Bombowo wyglądałyście :D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
siwula
Ranny ptaszek, czyli mow mi skowronku ;)


Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 1094
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wodzisław Ślaski
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 13:14, 26 Lis 2012    Temat postu:

Gratulacje Majak, wyglądacie z Tinką bosko Wesoly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Boubi
Melka i rżysko jest ponad wszystko ;)


Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 4504
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Raciborz-Lozanna

PostWysłany: Pon 15:37, 26 Lis 2012    Temat postu:

Wsrod fanow Tiny i Majaka nie moglo mnie zabraknac!!! Wesoly

Zdjecie z Gwiazda Parady - to jest cos! ( i nie kazdy sie dorobil
Mruga Mruga )

Jak pisze Cytrynka... Tararam.....

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Amasza



Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 2071
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Pszów/okolice Kędzierzyna
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 17:11, 26 Lis 2012    Temat postu:

Tina i jej miny! :D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Stajenka Strona Główna -> Boks 1: BIEGALNIA Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin